Seniormässa i Landvetter den 11 maj

Du inbjuds härmed in till att vara med på en seniormässa i Landvetters församlingshem på Idrottsvägen 8 i Landvetter den 11 maj kl. 10:30-14:30.

Du inbjuds härmed in till att vara med på en seniormässa i Landvetters församlingshem på Idrottsvägen 8 i Landvetter 11 maj kl. 10:30-14:30.

Arrangörer är: Svenska kyrkan i Landvetter, Rödakorset, Härryda kommun, SPF Seniorerna Vintergäcken Mölnlycke och PRO i Landvetter.

Syftet med mässan är att ge information till seniorer (65+) i Härryda kommun om vilka föreningar, företag och organisationer, samt om olika aktiviteter, som finns för dem.

Fri entré och fika till självkostnadspris. Råda dragspelsklubb kommer att vara med och förgylla mässan med sköna toner kl. 12.00. Välkommen!

Inbjudan som PDF