Mellanmöte i Ådalskyrkan

Vi har lagt in ett mellanmöte. Vi vänder oss speciellt till de medlemmar som inte brukar komma på månadsmöten. Vi kontaktar de äldre medlemmarna per telefon/brev och erbjuder skjuts till mellanmötet.

Fredagen den 19 april har vi mellanmöte i Ådalskyrkan klockan 14.00. Bengt Bergqvist visar bilder och berättar om Budapest. Därefter kaffesamkväm och lottdragning. Entré 70 kr/person.

Vi vänder oss speciellt till de som inte brukar komma på månadsmöten och erbjuder skjuts till och från mötet. Våra äldre medlemmar kontaktar vi per telefon eller brev och berättar om vårt erbjudande. Övriga hoppas vi har laddat ner SPF-appen och läser om erbjudandet och kontaktar någon i styrelsen.

Behöver du skjuts till mellanmötet, kontakta någon i styrelsen eller ordförande Inga George, SMS/tel 070-54 55 240 eller morrum@spfseniorerna.se

VÄLKOMMEN!