Vad vill du göra?

Boulen startar och vi vill gärna ha svar på ett antal frågor ang. vad du vill göra i din SPF-förening, TACK!

På månadsmötet idag den 16/9 fick alla närvarande följande information om att boulen startar samt svara på ett antal frågor om vad man vill göra i föreningen. Styrelsen vill gärna ha in fler svar, skicka till spfmorrum@gmail.com innan septembers utgång TACK!

Boule tänkte vi spela en gång i veckan. I september spelar vi utomhus på Laxvallens idrottsplats första gången onsdagen den 29 september kl 14.00. Sedan spelar vi inomhus i Boulehallen vid Bolsgårdens förskola varje onsdag kl 14.00 från och med den 13 oktober (den 6 oktober är det ett extra möte i Ådalskyrkan med en polis...). Alla är välkomna – både nybörjare och veteraner! Ta med fika – och bouleklot, om du har några.

INTRESSEFÖRFRÅGAN

Vad vill du göra i smågrupper inom SPF i Mörrum – förutom delta i månadsmöten, promenader, kören och må-väl-gympan?

Vilka aktiviteter är du sugen på? T ex studiecirklar om datorer, mobiltelefoner, bokläsning, apoteksbeställning, svamp, musik, vinprovning, trädgård, silversmide, Swish-betalning, historia, hantverk, språkkonversation, GPS-promenad,.... eller annat, som du kommer på skulle kunna vara intressant?

Skriv ditt namn och telefonnummer och ange vad du skulle vilja prova på!! Ange gärna om du kan tänka dig leda en studiecirkel, eller om du vet någon som skulle kunna. Annars får vi leta ledare med hjälp av Vuxenskolan.

Namn och telefonnummer:

Ange vad du skulle vara intresserad av! Det kan vara flera alternativ! Ange också om du kan tänka dig att vara ledare eller kontaktperson för något!!