INSTÄLLT Decembermöte

INSTÄLLT Skönsång och musik på decembermötet

Månadsmötet 9/12 INSTÄLLT p.g.a. Corona-läget och Region Blekinges skärpta regler och råd. Tyvärr har några av våra medlemmar testat positivt för Corona, några har vänner/grannar som testat positivt och därför har flera medlemmar framfört att man inte kommer till SPF:s månadsmöte eller andra arrangemang eftersom man vill undvika att bli smittad. Vi har ingen indikation att någon har blivit smittad på SPF-arrangemang men vi förstår att man vill vara försiktig. Ingen av de Covid-sjuka medlemmarna som styrelse har haft kontakt med, har krävt sjukhusvård, tack vare fullvaccination.

Vi återkommer efter nyår och hoppas då kunna välkomna alla våra medlemmar, fullt vaccinerade.

INSTÄLLT     INSTÄLLT     INSTÄLLT     INSTÄLLT    INSTÄLLT

Vi samlas i Ådalskyrkan den 9 december klockan 14.00 för information, skönsång av Håkan Windahl med musik av Johan Harding. Därefter kaffesamkväm och lottdragning.

Entré: 70 kr/person

OBS! Coronaregler gäller, mår du inte bra - stanna hemma!