Första cykelrundan för året gick till Lagan.
I strålande sol och lite kyligt väder startade årets cykelturer som vanligt från Equmeniakyrkan.
Det var 17 cyklister som hade tagit med sig nypumpade cyklar och ett glatt humör.Turen gick enligt tradition över Fallnaveka till Lagans hembygdspark där fikat som vanligt smakade bra.
Efter att ha njutit i solen en stund gick det lätt att cykla tillbaka till Ljungby på cykelvägen. Vi hade ju en lätt vind i ryggen!! Hemma igen och nöjda hade vi cyklat 21 km.
/ Berndt