Till Kånna bar oss cyklarna denna dag.

I skönt väder med sol och lite vind ger sig 14 cyklister iväg mot Kånna. Gamla E:4 an går det bra att cykla på så snart anländer vi till Ann- Marie i Kånna som bjuder oss på sittplatser på sin altan och i trädgården. Efter en härlig stund vänder vi hemåt via banvallen och efter 16 kilometer är vi tillbaka vid utgångspunkten.

/ Berndt