Månadsmöte den 20 september 2023

Den 20 september hölls ännu ett medlemsmöte.Mötet bjöd på både mannekänguppvisning och vacker sång.

Ett 70 tal medlemmar hade anmält sig till mötet. Efter att ordförande Lars hälsat alla välkomna och förtäljt oss om mötets innehåll tog Vilhelmina Sportrings chef There`s Granberg vid. Med hjälp av sina ”mannekänger” från Sportringen, Marie Tiger, Miriam Wilhelmsson och Anders Karlsson, visades det stora utbud av skor och kläder som finns i affären. Mellan visningarna av kläder och mannekängerna bytte om underhöll Therès själv från pianot med skönsång.

Kaffe, smörgås och hembakad kaka smakade sedan bra innan IB Sjölin från aktivitetskommitte´n berättade om, förutom de vanliga veckoaktiviteterna, allt de nya som händer framöver och som den som vill kan anmäla sig till.

Mötet avslutades sedvanligt med lotteridragning, där en del av priserna var eftertraktade lingon och kantareller.

Ett trevligt möte som vanligt!