Månadsmöte och julgröt

Den 1 december hade SPF seniorerna Vilhelmina sitt månadsmöte på Folkets Hus. Efter mötet smakade det bra med "julgröt" och skinksmörgås.                                                         Trevligt var det också att Mats Landin spelade lite julmusik på pianot.

• Dagen innan mötet bakade Annita och Kerstin tunnbröd till skinksmörgåsen
  • Gänget som ställde iordning allting
  • Lotter fanns som alltid att köpa. Högvinsterna denna gång var julkorgar och tunnbröd.
  • Oh, så gott det smakade.
  • Dagen innan mötet bakade Annita och Kerstin tunnbröd till skinksmörgåsen
  • Gänget som ställde iordning allting
  • Oh, så gott det smakade.

Ett par saker som dryftades under mötet var att: Det blev ingen resa till julmarknaden i Umeå, då för få medlemmar hade anmält sig.
Det bestämdes att under WWWhelgen i februari skall SPF ha loppis.
Lokal mittemot Coop är ordnad. Det gäller nu att vi alla medlemmar kollar i våra gömmor om vi har något att skänka till detta.Når och var det skall lämnas återkommer vi till. Vill någon medlem hjälpa till kan man anmäla sig till Kent Dahlberg.