Loppis under www-helgen den 16-19 februari 2023

WWW-helgen Wilhelmina Winter Weekend den 16-19 februari.Helgen då mycket händer i Vilhelmina. Helgen till vilken vår vackra iskyrka byggs av Lions varje år och där en vigsel sker på lördagen. Helgen då stolpsittningen sker.
Helgen då SPF Vilhelmina hade sitt loppis.

Uppgiften var för medlemmarna, att söka bland sina saker, välja ut och prissätta för att sedan lämna till loppisen. Det gällde att ställa upp, så det fanns prylar att sälja och säljas till ett pris så någon annan blev nöjd.
Det lyckades! Fantastiskt många saker lämnades in Tyvärr var fotografen lite sent ute när bilderna togs. De första timmarna var borden fulla av saker.
Säljarna hade trevliga stunder och köparna var oerhört nöjda.
Intäkterna går till Vilhelmina SPF för att användas till medlemmarnas bästa ex ordna aktiviteter till överkomliga priser.