Information om kurser och aktiviteter

Tävlingar, Kultur och andra aktiviteter 2024

DM i boule

SPF Seniorerna Uppsala län till distriktsmästerskap i boule den 28 maj 2024.
Arrangemanget genomförs i samarbete med SPF Seniorerna 485 Björken.
Hela inbjudan kan du läsa här

Gåfotboll

Föreningen Vaksala SK inbjuder till Gåfotboll under våren 2024.
Läs mer information på följande två länkar
Inbjudan från Vaksala SK
Information om Gåfotbollsträningarna och anmälan

Öregrundskulan 22 juli

SPF Seniorerna Havsörnen inbjuder till Öregrundskulan den 22 juli 2024 vid Boulehallen Öregrund Start 09:30
Läs inbjudan med all information
här

20-årsjubiléum för Panterboulen

PRO Vaksala-Danmark inbjuder till årets Panterboule.
Läs inbjudan här.

Anmälan som avser vår- och höstomgång görs på bifogad blankett och skall vara Ulf Jansson  tillhanda senast 15 mars 2024.
Använd denna anmälningsblankett.

DM i golf!Alla golfspelande SPF-medlemmar inbjöds till distriktets första DM. Tävlingen skulle äga rum den 9 juni på Örbyhus Golfklubb men blev tyvärr inställd på grund av för få anmälningar. Vi hoppas att kunna återkomma våren 2024.

Digitalidag
SPF Seniorerna gjorde ett bra arbete före och under temadagen Ditalidag den 13 oktober 2023 och vi räknar med att deltaga även i höst. I vilken form och när, får vi ta ställning till när det blir dags. Vi hoppas förstås att även föreningarna tar med aktiviteter i sin planering och söker samarbeten på olika sätt.