Månadsmöte 11 juni vid Hembygdsgården i Viala
Vårens månadsmöten 2026 avslutades med en utflykt till Hembygdsgården Viala.
Vi bjöds på berättelse om föreningen och fick höra om händelser från förr.
Det blev en fin eftermiddag och gott kaffe&dopp i finaste försommargrönskan.
Tack Västra Vingåkers Hembygdsförening för att vi fick komma till er!