231221 Månadsmöte

Årets sista månadsmöte hölls den 21 december i Humlegårdens fint juldekorerade samlingssal.

Trots förkylningstider var det ca 50 seniorer som mötte upp till traditionsenlig lunch med julgröt, skinksmörgås och kaffe med pepparkaka från Humlegårdens kök.

Under lunchen underhöll Katarina Sundin med julsånger och föreningens lotteriansvarig, Eva Hurtig, såg till att flera kunde gå hem med en fin vinst.

Medan mötet pågick dalade snön utanför fönstren. Det tycks som att vi får en vit jul ändå! Halt blir det också. Var rädd om benen! Använd broddar!

Ordförande Lasse Karlsson informerade bland annat om att Humlegårdens restaurang dagligen serverar lunch till seniorpris och tackade för det gångna året.

God jul och Gott nytt år tillönskas alla och väl mött på föreningens aktiviteter under 2024.