Våravslutning på Valö

• Susanne Jonsson och Kerstin Larsson
  • Towe Widerberg
  • Susanne Jonsson och Kerstin Larsson

Vi firade våravslutningen genom att resa till Valö den 8 juni. Kerstin Larsson hade i samarbete med Kanalbuss och Susanne Jonsson på Valö komponerat en mycket trevlig eftermiddag för oss 55 deltagare.

Vi kunde under färden njuta av de fina omgivningarna och den vackra naturen i Kindabygden och när vi kom fram var vår måltid framdukad.
Vi bjöds på varmrökt lax, färskpotatis och legymer och kaffe på maten. Vi njöt i fulla drag.
Kerstin Larsson informerade om kommande resor och hon önskar att få in ytterligare anmälningar, så att resorna kan genomföras. (Se utbudet på webben under aktiviteter)

Towe Widerberg underhöll oss med mycket sång och musik. Han framförde några av sina egna sånger och även andra klassiker. Allt från lugna låtar och rock and roll.
Det fanns möjlighet att ta en svängom på dansbanan och att sjunga med.

Alla fick varsin lott och tretton medlemmar kunde åka hem med en vinst. Towe Widerberg skänkte oss tre CD-skivor

En trevlig dagsutflykt med trevlig samvaro!

Christer Vindeby tackade alla medverkande. Han framförde också tack till alla som gjort olika insatser för föreningen och önskade alla en skön och trevlig sommar.

Nästa aktivitet är resan till Vinön den 16 augusti. Sista anmälningsdag är 16 juli.

Text och foto: Wivi-Anne Tjäder