AW & Modelljärnvägen

I slutet av mars var det fritt fram att träffas igen efter alla Coronarestriktioner.
Så det tog vi igen med två möten i snabb följd, både tisdag och torsdag.
På tisdagen var det dags att ha nypremiär på After Work. Premiär på riktigt var testaurangen vi valt för denna gång Thairestaurangen i Laxå. Det var många som kände sig manade och så blev det en trevlig kväll också!

• Många kom till Thairesaurangen, så vi fick förlänga bordet flera gånger. Idel glada miner.
  • Även om maten var god lät den inte tysta munnen.
  • Som sagt, diskussionen svallade. Här är Berit och Keijo inbegripna i djup diskussion.
  • På torsdagen var det dags för tåg. Hela modelljärnvägsföreningens styrelse tog emot men det var Ingrid som förtjänstfullt guidade bland alla hus.Ingrid
  • Intresset var på topp. Att se Laxå från förr i dessa fantastiska modeller.
  • Ny plan är att fortsätta bygge nere till vänster, mot Röfors.
  • Jag frågade Leif Hult, som byggt de flesta byggnaderna vilket var favoriten. Det var detta hus, Petersburg
  • Tåget har nyss lämnat Laxå station.
  • T.o.m. odlingarna efter järnvägen finns med.
  • Plats för rekreation finns också med. Undrar om det nappade?
  • Det är här spåren till Röfors kommer ligga. Så nog finns det mycket att göra alltid. Därmed tackar vi alla modelljärnvägare för en trevlig visning. Vi återkommer!
  • Många kom till Thairesaurangen, så vi fick förlänga  bordet flera gånger. Idel glada miner.
  • Även om maten var god lät den inte tysta munnen.
  • Intresset var på topp. Att se Laxå från förr i dessa fantastiska modeller.
  • Ny plan är att fortsätta bygge nere till vänster, mot Röfors.
  • Tåget har nyss lämnat Laxå station.
  • T.o.m. odlingarna efter järnvägen finns med.
  • Plats för rekreation finns också med. Undrar om det nappade?