Äta bör man...

Vi anordnar gemensamma luncher på några av
Karlskogas restauranger.
Ansvariga: Thord Larsson, Marianne Persson och Kristina Ström Lekberg.

Äta bör man ...
och gärna tillsammans!

Alla aktiviteter finns att läsa om i
MedlemsNytt nr: 1 2026

Här finns information om när exempelvis
när man tidigast kan anmäla sig. 
Att tänka på att, om man anmäler sig före anmälningstiden öppnande,
så betraktas den anmälan som ogiltlig, och kommer inte att godtas.
Betalningsförfarande (Kontant, Swish, Bankgiro).