Våra aktiviteter vecka 16

Kära medlemmar!
Nu har det nya medlemsregistret kommit igång och mina fingrar brinner för att skicka ut det första mejlet till er från detta system. Vi brukar ju skriva lite om väder och vind men idag tänker jag bara att vädret får tala för sig själv

Redan nu på onsdag kl 14.00, har vi Mats Sylwan som kommer till vår lokal på Götgatan 10 och underhåller oss med egna och andras visor. Se bifogad inbjudan!

På torsdag den 18 april så går bussen till Gamla Sta´n för stadsvandring för de som anmält sig. Bussen avgår från Flens Station kl 8.20.

På fredag är det "Fredagar med Yvonne" kl 13-15.00 i vår lokal på Götgatan 10.

Nästa vecka den 24 april, är det trubadurafton på Biliwi med Stefan Wennberg som underhåller. Sista anmälningsdag var ju igår men det kan nog finnas chans att komma med om du anmäler dig snabbt. Vi är redan 41 anmälda.Se bifogad inbjudan!

Så en liten påminnelse om resan till Glaciärexpressen som nu är fullbokad: Man måste medföra en giltig resehandling i form av ett pass eller ett nationellt ID-kort . Läs mer i bifogad fil!

Med vänliga hälsningar SPF Seniorerna Flensbygden

I samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan