Hur man anmäler och avanmäler sig till måndsmöten via webbplatsen.

Att anmäla sig

1. Klicka på Mina sidor och logga in.
Användarnamn: Ditt personnummer 12 siffror utan bindestreck
Lösenord: Har du inget lösenord, klicka på Glömt lösenord och följ instruktionerna.
Har du aldrig loggat in tidigare kan du använda ditt postnummer första gången. ( 5 siffror i följd)

2. Scrolla ner på sidan och klicka på Gå till föreningssidan så kommer du till startsidan

3. Scrolla ner på startsidan tills du ser Månadsmöte (datum).

4. Klicka på Mer info så kommer du till en ny sida. Scrolla ner och klicka på Anmälan

5. Scrolla ner ytterligare och Bekräfta anmälan.

6. Du får direkt ett mejlsvar på det mejlkonto som du anmält till SPF, där registreringen av din anmälan bekräftas.

7. Din anmälan är klar

Att avanmäla sig

1 Logga in på Mina sidor (Se 1 och 2 ovan)

2 I menyn till vänster på Min sida väljer du Aktiviteter.

3 Ny bild med din anmälan, klicka på Avanmäl, sedan följer en kontrollfråga om du vill avanmäla dig Nej Ja.

4 Har du svarat ja blir din anmälan avregistrerad, och du får ett mejlsvar om detta.

5 Din ev. avanmälan måste komma in före måndag kl. 12.00 i mötesveckan, annars full avgift.

Om det blir över 45 anmälda via hemsidan kommer vi dra tre vinnare som får en liten gåva som tack för att de anmält sig via hemsidan. Detta gäller våra möten i september, oktober och november.

Instruktionen som utskrivbar PDF

Höstprogrammet  2025 för SPF Seniorerna Vreta kloster