April månadsträff

Vid SPF Seniorerna Gripen Linköping månadsträff i april samlades ca 105 medlemmar
Ordföranden Per Almerén inledde med att hälsa alla medlemmar välkomna och ett extra välkommen till nya medlemmar.
Information om kommande program gavs.
Vårprogrammet avslutas med en pubafton i maj. Den 1 juni träffas vi och grillar i Landeryd Hembygdspark.
Till har vi en resa i augusti. Det är en älgsafari i Virum Älgpark med lunch och guidad tur på Åbro samt ett besök på Visans Skepp. Anmälan före den 29 juni.

Distriktet har även ordnat med en tågresa till Helsingborg med möjligt besök i Helsingör den 3 juni. Gammalt tåg, frukost, underhållning och mat på hemvägen. Pris 795 sek. Mer info finns på Gripens hemsida.

Den 17 augusti är alla välkomna på Distriktets 40-årskalas I G:a Linköping.

Sedan uppträdde Recycles Band som spelade gamla goa låtar från 50-, 60- & 70-talet, dvs musik från Paul Anka, Elvis Presley, The Beatles, Rick Nelson mfl.... 3 av bandets medlemmar har rötterna i Tebes, .....
Recycles medlemmar:
Åke Dalerum - bas och sång
Kenneth Lindholm - gitarr och sång
Peter Ahlqvist - trummor och sång
Håkan Dahlqvist - keyboard och sång

Mötet avslutade med ett lotteri med fina vinster, bl.a. 2 reselotter som var skänkta av Rolfs Flyg & Buss.
Mötet avslutades med kaffe och smörgås.

Bilder se bildgalleri>>>>>>>>