Dansträffar

Dansträffar. Då det framkommit önskemål om att start upp ett antal dansträffar under hösten så har styrelsen beslutat att göra detta till ett projekt som löper över hösten och även våren 2024. Det är inte bara från egna medlemmar som önskemålet kommer utan också från närliggande orter.

Dansträffar då det framkommit önskemål om att start upp ett antal dansträffar under hösten så har styrelsen beslutat att göra detta till ett projekt som löper vidare under våren 2024. Det är inte bara från egna medlemmar som önskemålet kommer utan också från närliggande orter.
Hestra Medborgarhus ses som en lämplig plats att träffas och erfarenheten finns efter flera år med bugg-kurser vilka nu lagts ner. Det är styrelseledamöterna Siwe och Margaret Josefsson som håller i arrangemanget och vi träffas den 8 maj för sista gången i vår.

"Inbjudan"