Lördafscafé

Svagt intresse för lördagscafé.
Då det finns uttalat att flera av våra medlemmar känner ensamhet och att det finns ett behov av en samlingspunkt, särskilt under helgerna, så har SPF, under fyra lördagar bjudit in till lördagskafé.
Samlingsplatsen har varit Medborgarhuset klockan 14-16 med servering av kaffe, till frivillig avgift, samt möjlighet till samtal och umgänge men också till sällskapsspel av olika slag.
Vid en av träffarna var Jonnie Stagmo på plats med sin gamla grammofon och såväl ”stenkakor, som EP och LP och bjöd på underhållning, inte heller detta lockade till besök.
En utvärdering kommer att göras och styrelsen ser gärna att medlemmarna lämnar tips och synpunkter på om hur man kan, och bör, gå vidare med en ny period.