Grillfest vid Kroksjön den 19 november -20

Sitt inte ensam – SPF:s paroll.
Hos SPF Hestra har stavgången tagit paus för säsongen, samma sak med mattcurlingen beroroende på strängare restriktioner. Veckans månadsträff fick inställas av samma anledning. Då beslöt styrelsen att ordna en lämplig ersättning.
Medlemmarna bjöds in till valfri promenad till Kroksjöbaden där delar av styrelsen svarade för att grillen hölls varm och erbjöd korv med bröd och dricka. Dessutom en liten kort runda på Kroksjöbaden med Trimbingo.
Detta blev uppskattat, men som någon sa det krävs lite tur. När grillen tändes klockan 14 så kom det en mindre snöby men knappa timmen senare blev det klarblå himmel och förmiddagens hårda blåst med skummandevågor förbyttes till en helt spegelblank Kroksjö.
Och det som gladde, och det som värmde var att inte mindre än 48 medlemmar som sökte sig till grillplatsen för ett litet eftermiddagsmål kombinerat med en kortare eller länge promenad och inte minst lite umgänge under kontrollerade former.
Innan arrangörerna lämnade Kroksjöbaden beslöt man att samma koncept gäller nästa torsdag och betonade samtidigt att man inte behöver vara medlem I Hestra SPF för att få vara med. Alla är välkomna!

• Korv med bröd smakar bra!
  • Grillmäster
  • Här säljs det Bingobrickor
  • Bingo trippen
  • Korv med bröd smakar bra!
  • Grillmäster
  • Här säljs det Bingobrickor