Program 2024 - månadsmöten, studiebesök och mycket annat!

2024 års program finns tillgängligt för samtliga medlemmar via hemsidan. Återkommande programpunkter är månadsmöten, studiebesök, vandringarna i Slottsskogen samt 11-kaffe onsdagar på Café Linné. Tisdagspub på Snyt Pilsnerkafé och torsdagspub på Café Linné. Resor, utflykter, studiebesök, cirklar och trivselaktiviteter presenteras närmare i programmet.

Se hela programmet för 2024. Se hela programmet

Månadsmöten under våren 2024 äger rum i Dahlheimers hus, Slottsskogsgatan 12, kl. 10.00. De inleds med en programpunkt, följs av medlemsinformation och avslutas med fika och smögås. Anmälan - liksom avanmälan, obligatoriskt - görs till Biljettkiosken. OBS platserna är begränsade, anmäl dig i tid! Månadsmöten som är inplanerade: Se vårt kommande programblad
Var noga med att anmäla dig till varje evenemang du vill vara med på!

Tisdagspub på Snyt Pilsnerkafé kl. 18:30. Den som är sugen på öl och trivsam samvaro möter upp i mån av tid och lust. Igen är det vår aktive revisor, Sven-Inge Hägnemo som håller i trådarna. Hållplats: Olivedalsgatan.

Onsdagsfika om du vill träffa likasinnade och är fikasugen är du välkommen till Café Linné på onsdagar kl. 11.00. Ett gäng glada SPFare brukar diskutera allt mellan himmel och jord under ledning av föreningens revisor Sven-Inge Hägnemo. Hållplats: Olivedalsgatan.

Torsdagspub varje torsdag kl: 17.00 på Café Linné. Louise och LG håller i de trådarna. Ingen anmälan utan bara kom för en trevlig stunds samvaro om du känner dig hågad. Hållplats: Olivedalsgatan.

Fredagsvandringarna i Slottsskogen, vi träffas fredagar udda veckor året runt med start ca kl.12:00. Samling vid bänken till höger om ingången till Slottis vid Linnéplatsen. En del går fort, andra långsamt, avslutningsvis brukar vandrarna fika. Bara kom!  Ingen anmälan nödvändig.

Vårens cirklar finns beskrivna under Aktiviteter och cirklar