Årsmöte 2020

SPF Seniorerna S:t Olof i Norrköping har haft årsmöte med ett hundratal medlemmar. Ordförande Nils Tuleborn inledde med parentation samt tände ett ljus för de medlemmar, som avlidit under 2019. Till mötesordförande valdes Curt Andersson från SPF Seniorerna Vikbolandet och KPR-representant för SPF Seniorerna i Norrköping. Till mötessekreterare valdes Siv Pettersson. Nils Tuleborn omvaldes till ordförande samt omvaldes Jan Månsson, Ola Bergström och Bert-Åke Waldo. Nyval skedde av Bo Nilsson. Övriga styrelseledamöter är Christina B. Eriksson, Margaretha Bergström, Anne Vilu och Siv Pettersson.
Zaga Busch utnämndes till hedersmedlem med anledning av hennes 100-årsdag. Kaffe med semla serverades och ett lotteri fanns.

• Zaga Busch 100 år utnämnes till hedersmedlem. Ordf. Nils Tuleborn och Anne Vilu överlämnar diplom och blommor vid årsmötet 2020.