Följ med på dagstur till Nora!

Den 3 september gör vi en dagstur till pittoreska Nora och går bl.a. en mordvandring i Maria Langs fotspår, lunch på Åkerby Herrgård, besök på Järnvägsmuséet och Götlinska gården.

Gemenskap och sociala möten i äldre människors vardag.

Nätverket liv hela livet anordnar en föreläsning m.m. på Thapperska skolan, G:a Övägen 23 i Norrköping onsdagen den 17 april 2023 klockan 13.00 - 16:30. Klicka på länken så kan du läsa programmet! Anmälan senast 8 april.

Kolla, vad som hänt under Boule!

S:t Olof hade två lag av 28 som tävlade. Klicka på Aktiviteter och sedan Boule och därefter Bouletävling!

Medlemsmail

Har du inte fått vårt senaste medlemsmail i din e-post kan du läsa mailet här!

S:t Olofs årsmöte

S:t Olof höll sitt årsmöte den 19 februari i Odd Fellows lokaler med hundratal medlemmar närvarande. Tre nya styrelsemedlemmar invaldes, Mats Broström, Marianne Winther och Ingemar Strid. Anne Vilu fick förnyat förtroende och valdes om som ordförande. Den nya styrelsen har konstituerat sig och Bo Nilsson och Siv Pettersson behåller sina poster som kassör och sekreterare, Millan Amloh och Urban Bergsten fortsätter som redaktör respektive ansvarig för program och trivsel. Stanja Polter fortsätter som ombud för friskvård och hälsa. Mats Broström blir reseansvarig, Marianne Winther tar hand om medlemsregistret och Ingemar Strid blir studieombud och sköter kontakterna med Studieförbundet Vuxenskolan.

Skagen & Odense

Följ med oss på en 4 dagars resa till idylliska Skagen!

Ny resa!

Följ med oss på en fantastisk dag till Nobelmuseet i Karlskoga & Miniature Kingdom i Kungsör.

OBS! OBS! OBS!

Våra kommande resor bokas hos Kanalbuss via mejl info@kanalbuss.se eller telefon 011-590 70. Du ska alltså inte boka hos Bussbolaget Östergötland!

Dansställen från förr.

Nu kan du läsa ett reportage från sopplunchen den 9 november 2023 när Mikael Andersson besökte oss och berättade om Dansställen från förr.

Höga Kustenresan

Nu kan du läsa om och titta på bilder från S:t Olofs 4-dagars resa till Höga Kusten 28 - 31 augusti 2023. Gå till Aktiviteter, rulla ner till Resor och välj Rapporter från och sedan Höga Kusten.