Följ med till Mallorca 12-19 oktober

Distriktet ordnar en resa till Mallorca för alla medlemmar i distriktets föreningar.

Bästa SPF medlemmar,
Härmed har jag nöjet att annonsera Distriktets höst resa till Mallorca 12-19 oktober. Detta är tänkt att vara en resa för alla föreningar i Distriktet.

Det är en mycket tidig avfärd från Västerås och ännu tidigare för er utanför Västerås men vi har gjort det många gånger och det har fungerat bra. De flesta direktflygen går mycket tidigt från Arlanda och vinsten är en extra dag på Mallis eftersom vi landar 9.00. Skulle det bli många anmälningar från någon ort utanför Västerås går det troligen att ordna en anslutning till Västerås för ett litet tillägg.

Programmet bifogas så att ni kan se innehållet.

Ni kan bortse lite från sista sidan. Ni skall INTE betala något i samband med anmälningen. Jag skickar inget till Rolfs förrän vi har en full grupp och först då kommer de att skicka en faktura till er.

Jag vill gärna ha era anmälningar senast 29 februari. SAS kräver besked för de reserverade platserna

Jag vill ha följande uppgifter från er:
1.       För och efternamn ( Stavning som det står i passet )
2.       Personnummer
3.       Mobilnummer
4.       E-mail adress

Tacksam att få ALLA dessa uppgifter i er anmälan!

Er anmälan är bindande inga intresseanmälningar

Anmälan skickar ni till  jack.hallberg99@gmail.com

Välkomna!