Årsmöte 2020

En trogen medlemsskara  mötte  upp till 2020 års årsmöte i Munkfors församlingshem. Efter välkomnande och en tyst minut till minne av de medlemmar som lämnat oss sedan förra årsmötet betades dagordningen av. Punkt för punkt. Till orförande för ytterligare ett år valdes Uno Ahlström, Till ledamöter valdes Carola Hedlund och Ann-Katrin Berg. Till ersättare valdes Ulla Bergström och Berit Norén. Sittande är sekreterare Ulla Axelsson och kassör Inger Andersson. Tidigare ledamoten i programkommittén Berit Norén avtackades.

Efter årsmötesförhandlingarna bjöds kaffe och en smarrig semla och underhållning av gruppen Sångglädje till ackompanjemang av Siv Hallberg och George Rydh dragspel. Och allsång blev det också.