Sommarhälsning 2021

Hej alla SPF:are!

Vi är ju fortfarande inne i en pandemi.
Lyckligtvis har man lättat på restriktionerna fr.o.m. 1 juni.
Vi hoppas att smittspridningen fortsättningsvis går ner så att vi kan börja umgås fysiskt igen.

Förhoppningsvis kan vi starta upp våra verksamheter till hösten.

Vårt årsmöte genomfördes utomhus i Folkets park och var mycket välbesökt. Vi har våra styrelsemöten en gång i månaden ute vid Vingåkers golfklubb.

Vi står i startgroparna för att tillsammans med andra pensionärsorganisationer dra i gång ett digitaliseringsprojekt. Projektet ska så småningom leda fram till att våra medlemmar ska få möjlighet att lära sig använda dator, iPhone och iPad.
Vi vill att våra medlemmar ska känna gemenskap med varandra och inte utanförskap.

Med dessa korta rader vill jag önska er alla en varm och skön sommar med förhoppning om att vi kan träffas i höst och bedriva våra olika aktiviteter.

Har ni frågor eller funderingar kan ni kontakta styrelsen via epost:
gullordf@googlegroups.com

Somriga hälsningar från styrelsen och Lasse Karlsson ordförande