Klubbkväll på Hedbergs dam 16 mars

• Från vänster Ylena Pålsson Yvonne Steen Annika Skogsberg Lena Karlsson June Törnqvist Sonja Hedberg och Inger Jonsson.

Det var Susanna och Marcela från Hedbergs Dam som bjöd in SPF-medlemmar till kvällen. De bjöd på förfriskningar och visning av vårens nyheter. Under kvällen kunde alla handla med 20 % rabatt.  Några vinster i form av presentkort och halsduk delades också ut. Mannekängerna var alla SPF-medlemmar. Från vänster Ylena Pålsson Yvonne Steen Annika Skogsberg Lena Karlsson June Törnqvist Sonja Hedberg och Inger Jonsson.
Det blir ytterligare en klubbkväll den 20 april. Biljetter finns i butiken för 50 kr.

Text och foto: Ann-Britt Kent