Skärgårdskryss i sommar

Räkafton med Happy Tunes på M/S Vindhem i sommar till rabatterat pris för SPF medlemmar.

- Kryssningar i sommar för VUXNA(55+)
- För dig som var med när det verkligen begav sig!
- För dig som inte vill vara ute till sent på kvällen.
- För dig som vill njuta av vår vackra skärgård ombord på Stockholms rymligaste skärgårdsbåt (340 sittplatser).
- HappyTunes–Liveunderhållning & dans
- För dig som gillar hitlåtar från 50 – 80 talet (Elvis, Beatles, ABBA, Vikingarna, Sven Ingvars, CCR m.fl.).
- Valfri meny – Obegränsad mängd!
Ät så mycket du orkar av menyn:
- Räkor, smör, nybakat bröd & aioli eller
- Tacos med nötfärs, tortillas, grönsaker, riven ost, salsa och gräddfil.
Ostbricka kan även beställas som tillval till vald meny. Fartyget har fullständiga rättigheter ombord.

- Rabatterat pris!

- För dig som är medlem i PRO/SPF förening eller är
SmartSenior medlem, så är priset rabatterat till
325:- per person
(Ordinarie pris är 375:- per person )

Om man väljer ostbricka till sin meny, tillkommer 50:-.

- Sommarens avgångar för VUXNA(55+)
Planerade avgångar är: 31/5, 28/6, 26/7, 30/8, 27/9 Fartyget öppnar 15.00, avgår 16,00 och åter 20.00. Fartyget avgår från Skeppsbron precis framför Stockholms slott.

-Hur bokar jag?

Ring(kontorstid) 08-604 04 20 eller besök och boka avgång via https://vindhem.com/kalendarium/ Här finns även mer info om VUXEN-kryssningarna med HappyTunes.