Årsmötet den 19 februari 2024

Måndagen den 19 februari 2024 var det återigen dags för årsmöte i SPF Stigtomta-Vrenabygden.

Vi var ca 60 medlemmar som röstade fram styrelseledamöter och funktionärer i föreningen på Stigtomtagården. Årsmötesförhandlingarna inleddes med parentation som leddes av Ewa Frankler. Åtta medlemmar har avlidit under 2023. Runo Mattson var årsmötets ordförande. Med van hand svingade han mötesklubban och snart hade vi en ny styrelse med fortsatt fem ledamöter samt olika funktionärer. Dagen till ära bjöds på smörgåstårta med kaffe/te och kaka. Under fikastunden kunde vi åtnjuta Timmys fartfyllda program. Timmy´s har efter 20 år återförenats som orkester och består av Timmy Andersson(trummor, cajon och sång), Lasse Almkvist (dragspel och sång) samt Göran Nordkvist(bas och sång). Repertoaren var blandad med mycket dansmusik. Spontant började flera deltagare dansa till de härliga tonerna.

Läs mer om årsmötet under årsmötesprotokoll