Träffar

Välkommen till våra träffar!

Träffarna börjar kl 14.00 och äger rum i PB-huset, Vallgatan 29.
Hörslinga är numer installerad

20/2  Årsmöte. Parentation med kör och musikanter. Ingen entréavgift. Semla till kaffet.

5/3 Seniorer och tänder, vad händer? Tandsköterska Ewa Sjöström från centrum för äldre tandvård informerar.

19/3 Mannekänguppvisning bl a med våra egna mannekänger visar kläder från Zalza och Lundborgs samt skor från Nya Skor.

2/4 Påskfest. Den lille grupp med gitarr, piano, bas, munspel, trummor, tvärflöjt och sång underhåller oss med musik från bl a The American Songbook och med frågesport på det vi fått höra.  Anmälan senast 27 mars via brev@spflillaparis.se på mötet 19 mars eller till 076-6507806. Entréavgift 70 kr för medlem och 100 kr för icke medlem.

16/4 Om krisen kommer. Barbro Ekman, civilförsvaret informerar. OBS Plats: Odd Fellow, Kyrkogatan 14.

7/5 Magdalena Mellgren, präst i Vargöns och V.a Tunhems församling underhåller oss med retroquiz om ett speciellt år. Nostalgitripp och ev allsång utlovas.

14/5 Grillning, femkamp och tipspromenad på Sjövallen.

Eventuell ändring annonseras på www.spf.se/lillaparis, e-mail och i TTELA.

Entréavgift medlem 50 kronor, icke medlem 70 kronor. Kaffe med dopp ingår. Betala gärna med Swish.