S:t Olofs årsmöte

S:t Olof höll sitt årsmöte den 19 februari i Odd Fellows lokaler med hundratal medlemmar närvarande. Tre nya styrelsemedlemmar invaldes, Mats Broström, Marianne Winther och Ingemar Strid. Anne Vilu fick förnyat förtroende och valdes om som ordförande. Den nya styrelsen har konstituerat sig och Bo Nilsson och Siv Pettersson behåller sina poster som kassör och sekreterare, Millan Amloh och Urban Bergsten fortsätter som redaktör respektive ansvarig för program och trivsel. Stanja Polter fortsätter som ombud för friskvård och hälsa. Mats Broström blir reseansvarig, Marianne Winther tar hand om medlemsregistret och Ingemar Strid blir studieombud och sköter kontakterna med Studieförbundet Vuxenskolan.