Ladda ned SPF-appen och få nyheter snabbt

Den är enkel och kostnadsfri att ladda ner och du får snabbt information om senaste nytt i vår förening.
SPF-appen tar dig direkt till hemsidans Senaste Nytt.  Du når även alla andra sidor på hemsidan via appen. Det är helt enkelt en genväg till hemsidan.

Hur vet du när det finns en nyhet på hemsidan? Jo, digitala nyhetsnotiser, också kallade pushnotiser, dyker upp i din mobil. Du klickar på texten och kommer direkt till hemsidans Senaste nytt där en rykande färsk text ligger.

SPF-appen är lätt att använda. Några tips:

•  Ladda ner med hjälp av App Store eller Play Butik beroende på vilken telefon du använder.
  •  Skriv SPF i sökrutan så kommer appen fram.
  •  Följ instruktionerna för nedladdning.
  •  Du behöver inte logga in
  •  Du behöver inte ange något konto
  •  Du betalar ingenting för att använda appen

I appen kan du välja om du vill följa nyheter från förbundet, distriktet, din egen förening eller alla. Du kan också välja att följa en förening i något annat distrikt.

Avskyr du pushnotiser i mobilen? Okej, under fliken inställningar kan du avböja pushnotiser och ändå ha stor glädje av appen. Lycka till!