Du är varmt välkommen som medlem i SPF – Seniorerna Kungsätersbygden!

Årsavgiften är 220 kr. Den täcker avgiften till föreningen, distriktet och förbundet. Även maka/ make /sambo är välkommen som medlem, oavsett ålder.

Vad får jag som medlem?
Utöver förbundets arbete för att bevaka och kämpa för Dina intressen som pensionär får Du SPF:s tidning Veteranen, som ger värdefull information i pensionärsfrågor samt intressanta reportage och artiklar.

Dessutom erbjuds Du att teckna förmånliga olycksfalls- och livförsäkringar. Försäkringsbolaget ger Dig detta erbjudande cirka tre veckor efter inbetald medlemsavgift. Som medlem i SPF har Du även tillgång till en rad medlemsförmåner samt möjlighet att engagera Dig i pensionärspolitiska frågor.

Du får ett kontaktnät och trevlig samvaro med jämnåriga pensionärer. Det kan Du ha glädje och nytta av nu och många år framöver.

Välkommen till oss!

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 220,00kr