Årsmöte 2018

Årsmötet den 20 februari 2018 blev välbesökt. 95 medlemmar slöt upp och blev underhållna av Bo Liljedahl men många fina välkända låtar. Därefter serverade Birgitta och Gunnel kaffe med hembakat. Mötet tog vid med ordföranden vid klubban. Ingegerd höll i parentationen, hedrade våra avlidna medlemmar och efter att hon läst en vacker dikt så avslutades det hela med en tyst minut. Efter det att valen genomförts så berättade Marianne om senaste nytt vad gäller distriktmottagningen i Kungsäter samt om vad som avhandlas i KPR. Mötet avslutades med avtackning av Ingvar Botin, Lennart Åkesson, Eva Dower, Ingegerd Gustafsson, Ulla Harrysson och Britt-Marie Gustafsson vilka förärades med en blomma för väl utfört uppdrag. Många vände glada hemåt med fina vinster från lotterier.