Ordföranden efter årsmötet 2024

Ja så var årets årsmöte avklarat.
Tack för förtroendet!

TACK för visat förtroende för ännu ett år som ordförande!

Kära SPF Medlemmar!

Jag ser fram emot att få verka tillsammans med den nya styrelsen och med er medlemmar. Vi ska försöka att utveckla föreningen tillsammans och att göra den intressant även för alla nya pensionärer. Vi fortsätter på den inslagna vägen med Café Träffpunkten varje jämn vecka, kl 13-15. Ett tillfälle att umgås, samtala, utbyta erfarenheter, spela kort eller något annat man känner för, på ett enkelt sätt.

Vi har också en ny aktivitet, Hjärnjympa. Lagom svåra frågor att fundera kring. Vi träffas i SPF lokalen och nästa tillfälle är den 27 mars. Hoppas vi ses då!

Vi inbjuder också till IT Café, närmast nu den 13 mars kl 13-15. Där kan du få hjälp med din mobiltelefon eller om det är någon app du funderar kring.

Håll dej uppdaterad om vad som händer i föreningen. Vi affischerar på anslagstavlorna, som hänger i våra fönster . Vi finns ju också digitalt på vår hemsida, spfseniorerna.se/orsa och vår spfapp.

Här kan du se reportaget från årsmötet!

Är det något du vill framföra eller fråga om är du alltid välkommen att ringa mej på tel 070-303 26 97.

Ser fram emot ett spännande år tillsammans med er SPFare !

Carina Conradson
Ordförande SPF Seniorerna Orsa