Gympa
Vi gympar i Åkeshovshallen onsdagar och torsdagar kl 10.00 - 10.50. I huvudsak är det kondition, rörelse, styrka och balans vi arbetar med. Efteråt är det gemensamt fika eller lunch för de som vill på Café Blomma. Gympapasset är avgiftsfritt
Till hösten kommer det att finnas 3 platser lediga i onsdagsgruppen
Anmälan via sms: Christina Liljestam 070-877 09 40. Ange namn och mobilnummer i meddelandet