Bli medlem

Vad roligt att du vill bli medlem i SPF Seniorerna. Vi finns över hela Sverige med knappt 800 lokala föreningar. Föreningarna är hjärtat i vår verksamhet och anordnar en mängd olika aktiviteter. SPF Seniorerna har också en viktig roll som seniorers röst i samhället och vi jobbar hela tiden för att förbättra seniorers villkor. Ju fler vi är, desto större inflytande får vi. Varmt välkommen till oss!

Fyll i dina uppgifter i fomuläret här nedanför. När du skrivit in ditt postnummer och flyttat markören till annan rad så får du förslag på närmsta förening, men du kan självklart välja vilken förening du vill. Förslaget syns längst ner på sidan.

Har du varit medlem tidigare? Kontakta då din lokala förening eller ring till förbundet för att återinträda som medlem. (08-692 32 50)

Som medlem kan du eventuellt bli kontaktad av våra samarbetspartners.

OBS! Om du bockar ur rutan "Tillåter tredjepartsprodukter" kommer du inte att erbjudas kostnadsfria förmåner, exempelvis förbundets medlemsförsäkring som är gratis i 3 månader för nya medlemmar.

Läs mer om medlemsförsäkringen

Just nu kan du inte ansöka om att bli medlem via hemsidan.

Skicka e-post till: info@spfseniorerna.se så kontaktar vi dig!