Afternoon Tea

Uppskattat medlemsmöte

Torsdagen den 7 oktober var det premiär för höstens månadsmöten i SPF Seniorerna Club Skoga. Vi inledde festligt med ett afternoon tea med alla de ingredienser som ett sådant kräver, olika sorters te, finger sandwiches, scones med jordgubbssylt och cludded cream. Som avslutning bjöds på en chokladgarnsch och blåbärsdröm samt frukter. Ett drygt tjugotal medlemmar  lät sig väl smaka.

Efter te stunden fick vi avnjuta ett program med sånger om livet, kärleken och döden framförda av den eminente gitarristen och sångaren Anders  Salomonsson från Nora. Vi fick lyssna till för oss både välkända och okända sånger. I de välkända sångerna inbjöds vi också att sjunga med, vilket  många gjorde med den äran.