Möten 2024

Månadsmöte i Lindås Folkets Hus 12 mars 2024

Ordförande Mona Jönsson hälsade ett 60-tal medlemmar välkomna. Sedan följde en kort information eftersom alla var förväntansfulla på Seniorshopens vackra vårkläder, som föreningens egna mannekänger visade upp. Efter en trevlig kaffestund med goda smörgåsar följde "örongodis" av Lindåsseptetten, som sammanställt ett njutbart program. Ordföranden avslutade med att tacka alla medverkande med varsin ros.

Mannekängerna fr v: Jörgen Håkansson, Monika Thelander, Ulla Karlsson, Ingrid Jensen, Gunilla Gustavsson och Christer Martinsson

---------------------------------------------------------------------------------------

Månadsmöte och årsmöte i Lindås Folkets Hus 13 februari 2024

Årsmötet inleddes med att komminister Helena Svensson höll parentation över nio medlemmar som avlidit 2023.

SPF-kören sjöng stämningsfullt.
Efter sopplunch samt kaffe och kaka följde årsmötesförhandlingar.
Kassören Christer Martinsson överraskade med att till allas jubel framföra den ekonomiska rapporten med sång på vers.