Bli medlem

SPF Seniorerna är en pigg och nyfiken organisation för seniorer. SPF Seniorerna har idag cirka 270 000 medlemmar i 27 distrikt och ca 820 föreningar runt om i landet. SPF Seniorerna Västmanland har 7 900 medlemmar. Föreningarna är stommen i vår verksamhet och erbjuder ett rikt utbud av olika aktiviteter som resor och motion, studiecirklar och föredrag, social samvaro och mycket mer. Som medlem kan du eventuellt bli kontaktad av våra samarbetspartners.

Medlemskap beviljas den som har rätt att uppbära pension av något slag samt den som är gift eller sambo med medlem. Medlemskapet gäller från den dag medlemsavgiften är betald.

Medlemskapet kostar mellan 150 och 350 kronor per år. Avgiften varierar mellan föreningarna. Fyll i nedstående formulär för att intresseanmäla dig till SPF Seniorerna. Ditt medlemskap börjar gälla när du betalt medlemsavgiften.

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Ingen förening matchade på ditt postnummer