Välkommen till SPF Lund Centrum våren 2024.

Här nedan ser du viktig information angående anmälan, betalning, deltagande mm i våra aktiviteter.

Viktig information

Anmälan och betalning
Vid varje aktivitet anges såväl första som sista anmälningsdag. Invänta bekräftelse innan du betalar, antingen till bankgiro 870-0544 eller Swish 123 147 42 53. Ange namn på samtliga personer och aktuell aktivitet. Sista betalningsdatum finns angivet för varje programpunkt. Anmäl helst via e-post.

Återbud
Vid förhinder kan plats som gäller en utflykt/aktivitet överlåtas till någon annan, meddela om möjligt i förväg. Beställd mat och entréavgift kan återbetalas under förutsättning att vi, i vår tur, slipper betala denna kostnad. Del i till exempel bussresa eller guidning återbetalas aldrig, inte heller belopp lägre än 100 kronor.
För resor arrangerade av resebyrå gäller deras bestämmelser.

Specialkost
Till aktivitet där mat ingår måste specialkost uppges i samband med anmälan.

Bussutflykter

Turistbusshållplatsen har flyttat från Bangatan till Spolegatan 6.
Så här hittar du den nya hållplatsen:

Vi utgår från den gamla turistbusshållplatsen alldeles i närheten av ICA Malmborgs:
Fortsätt sedan Bangatan fram, passera Clemenstorget och fortsätt rakt fram på Spolegatan (Bangatan byter namn efter Clemenstorget) nästan ända fram till Fredsgatan. Där hittar du hållplatsen som har beteckningen Lund C R.

Från och med den 13 april 2023 hämtar bussen upp medlemmar vid Thulehem 20 minuter före den tid som är angiven i programmet.
Vid anmälan måste man ange var man vill bli upphämtad.
Den tid som anges i programmet gäller alltså påstigning vid Turistbuss-hållplatsen enligt ovan.

Eventuella frågor gällande arrangemangen
besvaras av den som tar emot anmälan.

(Sidan uppdaterad 2023-12-11)