Verksamhetsplan 2021/22

Verksamhetsplan för verksamhetsåret 2021/2022 SPF Seniorerna Robertsfors

Möten

Månadsträffar (under förutsättning att möten får genomföras) hålls för 2021/22 2:a torsdagen i månaden, dvs

12 augusti (årsmöte),  9 september - surströmming,  14 oktober, 11 november, 9 december - julgröt med tillbehör. 2022 13 januari, 10 februari (årsmöte).

Anmälan om deltagande i måltiderna görs till Birgitta Brändström,

tel 073-069 62 83. Stående lista gäller alla möten! Glöm inte att avanmäla Dig om du finns på stående lista och inte kan delta!

Nöjeskommittén har som ambition att vid varje månadsmöte bjuda på underhållning, föredrag eller för oss seniorer väsentlig samhällsinformation.

PUB-kvällar

19 november. GoodFellaz

Lotterier
Lotter säljs på alla våra månadsträffar.

Studier
Vi räknar med att distriktet kommer att anordna ett antal funktionärsutbildningar.

Övrigt
Föreningen tillämpar Swish och kontant betalning vid månadsträffar och andra aktiviteter.

I övrigt se vår hemsida https://www.spfseniorerna.se/distrikt/vasterbottensdistriktet/foreningslista/spf-seniorerna-robertsfors/

Ta gärna med Din kompis vid nästa SPF-möte!