2023-01-27 Cafékväll

SPF Seniorerna i Norsjö bjöd in till årets första Cafékväl

Café-kväll för SPF Seniorerna i Norsjö
SPF Seniorerna i Norsjö bjöd in till årets första Cafékväll sista fredagen i januari. Det samlades ett 50-tal glada medlemmar som njöt av Monicas Cafés fantastiska fikabröd och medryckandemusik av det omtyckta lokala Norsjöbandet ACCORD.
Med på Cafékvällen var också ett 20-tal nya SPF-medlemmar. De kom direkt från en informationsträff med styrelseledamöterna där de fått möjlighet att påverka årets SPF-aktiviteter, vad de ville hjälpa till med, om de ville delta i arbetsgrupper, styrelse, ha funktionella uppdrag o s v.
Ordförande Kjell Andersson avslutade kvällen med information om planerade SPF-aktiviteter under februari: Senior-lunch på hotellet fredag 3:e, SPF årsmöte 14:e, Senior-bowling på fredagseftermiddagar, samt nästa Cafékväll fredag 24:e.
Sammanfattningsvis var det en kväll som gav mersmak, som vanligt med härlig musik, mycket prat och skratt, gott fika, och sist men inte minst, lottförsäljning och vinstdragning.