Se till att du alltid får aktuell information:

För samtliga aktiviteter, se vår hemsida. Du kan också få information via gruppmail, se här, genom att själv lägga in din mailadress i SPF´s medlemsregister, se hemsidans "Mina sidor" eller om du behöver hjälp, anmäl din mailadress till medlemsregisteransvarig.

• Här hittar du bl.a. information & rapporter både från föreningen, distriktet och förbundet. Här finns också lite hjälp med datorer, hemsida, telefoner, etc.
  • Klicka på huvudrubriker för att se mer. Om det finns en pil efter texten i menyn till vänster, så finns det också underrubriker.

Föreningen

Information från bl.a. föreningens styrelsemöten, konferenser, årsmöteshandlingar.

• Verksamhetsgrupper
  • Samrådsgrupper.

Klicka på rubrik.

Distriktet

• Information från distriktet, klicka på rubrik.

Förbundet

• Information från förbundet, klicka på rubrik.