Årsmöte 2019

SPF Seniorerna Saltsjöbaden håller årsmöte 2019 kl 14.00 på Grand Hotel Saltsjöbaden, lokal Grönskär. Kallelse till årsmötet kommer att skickas ut inför årsmötet.
Alla är hjärtligt välkomna!

Efter årsmötesförhandlingarna får vi underhållning med sång och musik av Titti Sjöblom och Ehrling Eliasson. Föreningen bjuder sina medlemmar på kaffe och kakbuffé. Ange om du önskar glutenfritt, laktosfritt eller sockerfritt när du anmäler dig. Anmälan: senast 1 februari via hemsidan, saltisspf@gmail.com, 0730 717 888 eller lista Syrenparken. Gäst: 100 kr.

Här nedan finner du en välkomsthälsning om årsmötet och litet mer information om vad som kommer att hända på det.

Hej kära medlemmar!

Här kommer Årsberättelse, Verksamhetsplan och budget som kommer att behandlas på vårt årsmöte den 12 februari.

På årsmötet kommer vi bland annat informera om bostadstillägg, pris till den som värvar flest medlemmar, vänmedlem, uppmärksamma vår 600:de medlem samt genomföra en enkät. Vi kommer också att efterlysa fler cirkelledare, bland annat för skidåkning och promenader/vandringar. Vi har haft svårt att hitta en ny styrelsemedlem som bor på Syrenparken, det behövs för alla aktiviteter som vi normalt genomför där. Om du är intresserad kan du kontakta Irène Gylder som ingår i valberedningen och bor på Syrenparken.

Påminner om kommande aktiviteter, nu närmast berättar jag och min fru om våra långseglingar. Det äger rum på Syrenparken den 27 februari. Onsdagen den 13 mars är det dags för ett föredrag om hörsel. Det äger också rum i Syrenparken. OBS att anmälan skall ske senast den 7 mars (det står fel i vårt programblad).

Välkomna till årsmötet den 12 februari, de som anmält får kaffe och kakbuffé.

Lars Tornérhielm
Ordförande SPF Saltsjöbaden