Medlemsförmåner i Saltsjöbaden

I Saltsjöbaden finns flera företag som ger dig som SPF-medlem särskild rabatt. De beskrivs i programbladet för hösten 2022. Här kommer ett utdrag därifrån:

● ICA Supermarket i Saltsjöbaden Centrum har 10 % seniorrabatt på dina inköp varje tisdag kl. 8.00 – 12.00.

● Du får10 % rabatt på HEL-Friskvård, Byvägen 54 om du anmäler att du är medlem i SPF när du bokar tid. Rabatten gäller för tider kl. 10.00–14.00. Var beredd att visa upp medlemskortet. De har bl.a. naprapat och sjukgymnast.

● Du får10 % rabatt på lunch på Restaurang Saltsjö Pir, Brantvägen 3, Fisksätra efter kl. 13.00.

● Du får 10 % rabatt på alla behandlingar hos Therese Norman på Nacka Wellness i Neglinge Center, Vikingavägen 17F. Exempel på behandlingar: massage samt analys och träning för att minska smärtan och öka rörligheten med Optimummetoden. Boka tid hos Therese Norman via appen Bokadirekt eller ring 070-449 08 26.

● Hälsokraft i Saltsjöbadens centrum ger 10% rabatt på tisdagar 10 - 13.

Distriktsförmåner

Förbundsförmåner