Välkommen som medlem i någon av Skaraborgs SPF Seniorerna - föreningar!

Fem starka skäl att gå med i SPF Seniorerna
• Ett enkelt sätt att träffa nya och gamla vänner
• Delta i aktiviteter, kurser och resor
• Stöd arbetet för seniorernas villkor i samhället
• Dra nytta av centrala och lokala medlemsförmåner
• Få 9 nummer av medlemstidningen Senioren om året.

Cirka 8800 skaraborgare är medlemmar i någon av distriktets 24 föreningar. I hela landet har SPF Seniorerna omkring en kvarts miljon medlemmar och tillsammans är vi en stark röst i samhällsdebatten och har möjlighet att påverka politiker och beslutsfattare. Varmt välkommen, du också!

Fyll i dina uppgifter i formuläret här nedanför. En förening baserat på ditt postnummer kommer att föreslås, men du kan självklart välja vilken förening du vill och det kan finnas flera på din ort. Efter att du fyllt i ansökan om medlemsskap i SPF Seniorerna-förening nedan och klickat "Skicka ansökan" så kommer du att bli kontaktad av föreningen via brev/mejl/telefonsamtal med aktuell föreningsinformation. Brev med inbetalningskort för medlemsavgift kommer separat från SPF Seniorerna centralt.

Just nu är du inne på Skaraborgsdistriktets hemsida, men du kommer att bli medlem i en lokalförening. Observera att i flera av kommunerna finns mer än en SPF-förening, så att du anger den förening som du vill vara med i. Alla Skaraborgs föreningar hittar du via knappen "Föreningar" högst upp på sidan.

Om du har e-postadress och/eller mobilnummer vill vi gärna att du anger dem i formuläret. Viss föreningsinformation kan komma via dessa.

"Tillåter tredjepartsprodukter" innebär att du kan bli kontaktad av våra förmånsföretag.

OM formuläret nedan inte fungerar, så ring istället till någon i föreningens styrelse som du hittar på föreningens hemsida under Om föreningen > Kontakta oss > Styrelsen!

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Ingen förening matchade på ditt postnummer