SPF Blekingedistrikt på besök

SPF Blekingedistriktets besök hos SAM-organisationen.

• På gruppbilden: från höger SPF Blekingedistriktets ordf. Nils Ingmar Torell, ledamot Ingvar Svensson, IT. Hem-sida Billy Moberg, sekr Anders Ovander, vice ordf, och KPR Styrbjörn Gustavsson, kassör Yvonne Andersson, vice kassör och boule Kerstin La Fleur Jeppsson, och Eva Holmberg äldrefrågor. Saknas på bild ledamot Hasse Jonsson. Inga-Greta Lärkemyr och så jag.
  • Gunvar Grevstig och Hans Schiött
  • Barbro Lundgren och Lena Jarnbring-Lindholm
  • Gunvar Grevstig och Hans Schiött
  • Barbro Lundgren och Lena Jarnbring-Lindholm

Den 21 maj fick SPF SAMorganisationen besök av vår systerorganisation SPF Blekingedistriktets styrelse. Vi fick en givande eftermiddag tillsammans där vi utbytte erfarenheter och även berättade om hur vi arbetar i våra respektive föreningar.
SPF Blekingedistriktet har ca 5000 medlemmar.