Viktigt angående anmälan till våra arrangemang!

Kassören har ordet...
För mer information scrolla ner på sidan!

Anmälningar till våra arrangemang är bindande. Återbud efter sista anmälningsdag ger oss ekonomisk förlust om inte ersättare kan ordnas -  men kostnader som i så fall kan avbokas kommer inte att behöva återbetalas om någon t.ex. blir sjuk.

Medlemmar som deltar i våra arrangemang är gruppolycksfallsförsäkrade genom SPF Seniorerna. Denna försäkring gäller även resor till och från arrangemangen.

Anmälan till en cirkel är bindande och Studieförbundet Vuxenskolan skickar ut inbetalningskort direkt till deltagarna om det utgår arvode till cirkelledaren.
Övriga kostnader i cirkeln betalas direkt till föreningen.

Medlemsavgift fr.o.m. 1/1 - 31/12 2024
                      Årsavgift medlem 300 kronor    Vänmedlem 100 kronor
               Vänmedlem kan den bli som är medlem i en annan SPF förening
       Nytillkomna medlemmar t.o.m. september 2022 betalar full medlemsavgift

Avgiften för oktober, november och december ingår i nästkommande årsavgift gällande till den 31/12 2024.                                        Årsmötet 2021 bestämde att medlemsskap i föreningen skall ha samma kostnad tills vidare.

OBS! Inga medlemsavgifter utom för vänmedlemmar betalas till SPF-Romele

(Gäller ej vänmedlemmar)
        Förbundet skickar ut en inbetalningsavi á 300kr i mitten av januari 2024.

Vänmedlem betalar 100 kr till SPF Romeles Bankgironr: 812-3200
                                            eller via swish 123 567 3777.

OBS! Det är viktigt att det står namn och
             vilket arrangemang avgiften gäller på inbetalningskorten.

Föreningen har: Bankgironr: 812-3200 & Swish 123 567 3777

UPP!